понедельник, 3 декабря 2012 г.

Рефлексія до Модуля 4

Мені видалося цікавим те, що протягом роботи над проектами можна проводити дуже різноманітні методи і форми оцінювання, які вже самі по собі є творчими і неординарними підходами до оцінювання. Необхідно залучати учнів до самооцінювання, а для цього потрібно забезпечити учнів наступним:
  • чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів;
  • моделями та інструкціями для високоякісної роботи;
  • можливостями для здійснення моніторингу власного просування учнів у навчанні.

Процес оцінювання необхідно вести протягом усього проекту. Оскільки це допоможе учням порівнювати свої результати на початку проекту та по завершенні, тобто це збільшить стимуляцію учнів і  також мотивацію при виконанні  проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий